Qarissa ni ape yer.. Produk kurus, produk kecantikan, produk ape sebenarnya๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”

Asslmua'laikum dan Salam sejahtera semuanya. ๐Ÿค—

Topik harini sis akan share berkaitan QARISSAttu sendiri. Mesti ramai yang tertanya2 QARISSA tu ape. Produk ape. Produk untuk ape kan.. ๐Ÿ˜

Baiklah, QARISSA tu adalah sejenis minuman tambahan termasuk dalam makanan tambahan a.k.a supplement untuk badan kita. Berbentuk cecair dan mudah diminum dengan rasa yang sedap lebih-lebih lagi bila disejukkan dalam peti ais/fridge. Lebih sedappp dan kaww..rasa dia.. Nyummy... ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

kandungan "Premium Herbal"  dari bahan rempah herba melayu asli dari zaman dulu-dulu yang melengkapi kemewahan sebotol QARISSA dengan khasiat-khasiat yang sangat berkesan dalam membantu para wanita diluar sana untuk merawat bukan sekadar masalah dalaman malah luaran juga akan turut merasakan perubahan yang ketara dengan pengambilan yang tepat dan konsisten.

Oklah sis tanak buang mase korang sis terus kongsikan disini Bahan-Bahan yang penuh kebaikan dalam sebotol QARISSA ๐Ÿ‘‡

Perisa >> Mangga ๐Ÿน๐Ÿน๐Ÿน

Selamat pagi.. Salam ceria dan semoga dikurniakan kesihatan, rezeki dan kemudahan dalam setiap urusan. Insha Allah.. Aamiin.๐Ÿคฒ



1) Ekstrak kacip Fatimah
2) Ekstrak Manjakani
3) Ekstrak AkarSerapat
4) Ekstrak Kulit Pinang Muda
5) Ekstrak Madu
6) Ekstrak Kurma
7) Ekstrak Habbatus Sauda
8) Ekstrak Garnicia Cambogia
9) Ekstrak ibu Kunyit
10) Ekstrak Pueraria Mirifica
11) Ekstrak Halia Bara
12) Ekstrak Pegaga
13) Ekstrak Halba
14) Ekstrak Sireh
15) Ekstrak Daun Bidara


Dan pelbagai herba terbaik yang memberi berjuta khasiat. Paling best.. Dengan bahan2 yang pelbagai ni rasa mangga, kurma & madu tidak tenggelam. Malah #SEDAP dan mudah ditelan oleh tekak.

Tiada rasa pahit payau pedau semua tu. Pastilah kebaikan sangat banyak jika kita amalkan secara konsisten dan berterusan. Ramai dah pembeli2 Qarissa di luar sana merasakan keberkesanannya termasuk lah sis sendiri.

Dulu sis memang tak ambil pusing semua tu. Sis redah je semuanya. Bagi sis kita tutup aurat jaga makan dah cukup. Rupanya tidak. 

Sis alami senggugut yang teruk. Yang membuatkan sis sampai berguling2 menahan kesakitan. Menyucuk2 rasa tu. Dan Masa tu sis tak kenal dan tak tau apa2. Ikut je petua orang tua2 yang ibu kongsikan bertungku, minum air rebusan sireh. Tapi sis mula sedar bila sorang dari Team Ichantique iaitu Mamarose mula memperkenalkan sis dengan QARISSA. 

Sebotol pertama sis tak nampak kesan, botol kedua sis mula rasa perubahan tu. Dari mudah rasa letih, lesu sis jadi aktif bertenaga. Period keluar dengan lancar walaupun masih ade rasa sakit tu, sis yakin sakit tu mula berkurang bila period keluar dengan lancar. 

Alhamdulillah, nampak perubahan kulit tak kusam lagi. Muka berseri. Berat badan sis memang maintain, tapi dengan Qarissa ni dia bantu melawaskan pembuangan secara tak langsung sis nak naikkan berat makan lah macam2, pusing situ jugak sebab memang dia bantu sistem pembuangan kita jadi lebih baik, semuanya yang tak baik untuk badan keluar terus. ๐Ÿคญ

Kiranya najis kita tu sihat, kalau sebelum ni tak stabil kejap terlalu lembik a.k.a cirit birit ataupun keras sebab sembelit jangan risau..sayang-sayang semua ๐Ÿค— QARISSA adalah jus terbaik yang perlu anda dapatkan segera. Bila sistem pembuangan kita baik secara tidak langsung sistem badan pun akan teratur dan masalah2 yang berpunca dari sistem penghadaman akan beransur-ansur pulih. 

Kalau pernah dengar oghang kata penurunan berat badan berlebihan tanpa proses diet yang ketat. Itu satu perkara yang benar. Kenapa sis kata begitu, sebab memang terbukti benar jika anda memilih jus yang tepat,konsisten dengan pengambilan yang tepat, ambil pemakanan secara sederhana dan jaga pengambilan air kosong.

Jika tidak dirawat sistem dalam terutama sistem pembuangan masalah tetap sama dan tidak berubah. Kerana ianya berkait rapat dengan salur darah yang meyalurkan nutrient2 penting dalam pemakan kita ke seluruh tubuh. 

ANDA BOLEH, ANDA PASTI POLEH, JANGAN PUTUS HARAP.

KAMI DI ICHANTIQUE MENYEDIAKAN PRODUK YANG BERKUALITI DAN BERKESAN UNTUK BANTU ANDA. SEGALANYA BERMULA DALAM DIRI ANDA.. 

ANDA MAMPU UNTUK SIHAT, ANDA MAMPU UNTUK MENGUBAH DIRI MENJADI LEBIH BAIK.. JOM FOLLOW SIS.. CONTACT 013-3941828 UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LANJUT ๐Ÿค—

Setakat ini dulu perkongsian sis harini. Jangan lupa untuk baca perkongsian seterusnya lepas ni. Sis akan terus share khasiat dan kebaikan QARISSA  untuk kebaikan wanita2 diluar sana. 

Jangan rasa kecewa dengan kegagalan. Jangan berputus asa. Ada jalannya. Insha Allah.. ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช


Adah Azeez
From Klang. 
With Love. ๐ŸŒน❤️๐Ÿ’Ž


#Anyonecanbuy #jomsihatdancantiksama2 #jusmanggabotani #qarissakgperepat #QarissaKapar #qarissaklang #qarissameru #doaygbaik2 #djs  #sedapp๐Ÿ˜Š

Comments